Biuletyn Informacji Publicznej

Obrony doktorskie

Krzysztof Lewandowski (nauki o polityce i administracji) - obrona 7.03.2025

Pośredni poziom samorządu terytorialnego w zarządzaniu sprawami publicznymi w Polsce

Przemysław Domagalski (sztuki muzyczne) - obrona 19.11.2024

Problematyka wykonawcza w autorskich aranżacjach orkiestrowych wybranych polskich pieśni ludowych

Szymon Piotrowski (sztuki muzyczne) - obrona 19.11.202

Problematyka wykonawcza w autorskich aranżacjach orkiestrowych wybranych pozycji filmowych 

Adam Kuź (nauki o polityce i administracji) - obrona 8.11.2024

Soft power w stosunkach międzynarodowych - studium przypadku polityki zagranicznej Chin wobec państw Grupy Wyszehradzkiej w latach 2012-2022

Piotr Paweł Stocki (sztuki muzyczne) obrona 29.10.2024

Stabat Mater jako Motyw Golgoty w religijno-kulturowym aspekcie polskiej literatury muzycznej (na przykładzie Stabat Mater Piotra Komorowskiego)

Anna Sikorska (pedagogika) - obrona 6.11.2024

Kapitał społeczny seniorów i jego spożytkowanie w rodzinie

Emilia Chronowska-Sioła (nauki o polityce i administracji) 28.06.2024

Polityka penitencjarna w Polsce – wyzwania i zagrożenia dla funkcjonariuszy i pracowników Służby Więziennej

Dorota Pufund (pedagogika) 17.04.2024

Doświadczanie szkolnych i pozaszkolnych przestrzeni edukacyjnych przez osoby w spektrum autyzmu

Anton Markovskyi (nauki fizyczne) 20.02.2024

Optical and mechanical properties of phosphor converters for white LEDs based on the single crystalline films and single crystals of garnets

Daria Kukuła (psychologia) 15.12.2023

Neuropoznawcze efekty przezczaszkowej stymulacji prądem stałym (tDCS) u zdrowych osób w okresie wczesnej dorosłości

Paulina Chmielecka (nauki o polityce i administracji) 26.02.2024

Imigranci z Ukrainy w Polsce – wyzwania, szanse, zagrożenia i ryzyko adaptacji w kontekście funkcjonowania polityki społecznej na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego w latach 2014-2022

Piotr Beciński (sztuki muzyczne) 19.03.2024

Autorskie koncepcje  twórcze  i wykonawcze w aranżacjach utworów rockowych na orkiestrę, chór i solistów (na przykładzie albumu Nocny Patrol zespołu Maanam)